Opstaldning

I Hørsholm Rideklub gør vi alt, hvad vi kan for at have gode vilkår og hestevelfærd, når din hest er opstaldet ved os. Ryttere på HØRS er meget alsidige med forskellige "rideinteresser" - spring på hyggeplan, skovtur, military, jagt og med absolut hovedvægt på dressur.

Hestene står på spåner. Der er gummimåtter i boksene. Pensionærerne muger selv. Der fodres med kerne og wrap 3 gange om dagen, alle 7 dage om ugen. Optil 12 kg wrap pr. dag i boksprisen, ønskes yderligere, skal dette tilkøbes. Man har mulighed for at have "eget" foder med (ingen refusion).

Personalet lukker hestene til og fra fold alle dage. Store græsfolde fra ca.1.juni til 30.september. Mindre vinterfolde med sand/grus fra ca. 1. Oktober.

Du tilmelder dig opstaldning i menuen "tilmelding". Du skal dog først kontakte Formand Christina Dahl for at høre til venteliste/hvornår du kan få en boks, på telefon: 22 61 80 14

Læs også "betingelser" der forefindes under "Tilmelding"

Alle pensionærer som har hest på Hørs skal hjælpe til i forbindelse med vedligehold, oprydning, stævner, ridelejr og andre arrangementer, sygdom blandt personalet, etc.

På Hørsholm Rideklub forventer vi, at der er fuld forældreopbakning til børn og unge med pony/hest opstaldet på stedet både til daglig og i forbindelse med at give en hånd med på stedet.

Opstaldning pr. måned Pris pr. måned
Hest (inkl. foder, wrap, spåner, fold og ridehus) Kr. 4950
Pony  (inkl. foder, wrap, spåner, fold og ridehus) Kr. 4450
Tomboksleje Kr. 2000
Fluenet/maske i forbindelse med fold Kr.100
2 forben Gamacher Kr. 200
2 forben klokker Kr. 200
Sommergræs kr.
Medlemskab voksen pr. halvår Kr. 500
Medlemskab barn pr. halvår Kr. 400

Priserne er for hele måneder/år og eventuelle restbeløb refunderes ikke.

Log ind