Depositum, Sommer-ridelejr uge 32
06.08.2019 kl. 00.00 - 09.08.2019 kl. 24.00
Hørsholm Rideklub
Beskrivelse
At være på ridelejr er en FANTASTISK oplevelse. I fem dage bor du på rideskolen (mandag kl. 10 til fredag kl. 16), og tilbringer masser af timer sammen med vores dejlige heste og ponyer.

Vi skal ride to gange om dagen, en tur på Bakken, hygge, strigle, spise kage, springe, lære om hvordan man passer hesten, have vandkamp, være sammen med vores venner, få masser af nye venner, blive god til dressur, ride i skoven, lave pony-games, på spøgelsesjagt og meget meget mere.

For at være med på ridelejren skal du være min 8 år og kunne skridte og trave alene på alle rideskolens heste (det er nemlig ikke altid, at man kan være sikker på at få sin yndlingshest)

Har du venner, der går til ridning andre steder, er de selvfølgelig også velkomne til at deltage.
Prisen er 3200,-
Pladserne fordeles efter ”først-til-mølle-princippet”. Ved tilmelding betales der et depositum på 1600,-. Restbeløbet betales senest en uge før ridelejrens start. Indbetalt beløb tilbagebetales ikke ved framelding efter d. 1.5.

Tilmelding via klubmodul fra d. 17.1 kl. 17
Hørsholm Rideklub